" Ya Allah, bahawasanya waktu Dhuha itu waktu DhuhaMu, kecantikan itu ialah kecantikanMu, keindahan itu keindahanMu, kekuatan itu kekuatanMu, kekuasaan itu kekuasaanMu dan perlindungan itu perlindungan Mu.

Ya Allah jika rezekiku masih diatas langit, turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar mudahkanlah, jika ia (dari yang) haram maka sucikanlah, jika masih jauh dekatkanlah,

berkat waktu Dhuha, Keagungan, Keindahan, Kekuatan dan Kekuasaan Mu,

limpahkanlah kepada ku sepert kau limpahkan kepada hamba-hamba Mu yang saleh ."

Saturday, November 17, 2012

All Perodua Cars Has 2 SRS Air Beg Now!!

Dear all Perodua lovers, Perodua now has improve safety for all Perodua cars with 2 SRS air Beg for whos buy New Perodua Cars.

For Nov-Dec 2012 promotion, Perodua has give discount to ala new cars RM2500 with lowest monthly payment with only RM250 ONLY!!

Grad this opportunity now!!

4 comments:

  1. Salam. saya baru sahaja order viva 850 manual white solid. jadi, apa yang boleh dicadangkan untuk saya lakukan untuk kereta saya. Ini first kereta.

    harap membantu. terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mula2 yang perlu awak buat ialah jagnga bawa laju2 seblm meter mileage mencecah 1000KM

      Delete
    2. Oh, viva 850 tak ada power steering kan. Steering sama berat mcm keta kancil ke atau ringan sikit?

      Pusat servis perodua ada sedia khidmat utk pasang power steering tak? dan berapa kos?

      Delete
    3. stering ringan sikit dari kancil. Pusat service perodua tidak ada perkhidmatan memasang power stering kerana kerja agak rumit.
      Awak boleh buat di workshop luar utk tambah power stering. lebih murah kalau pusat service perodua yang buat. mungkin beza dalam rm1k

      Delete